Ženkime pirmus žingsnius kartu!

Registracija

Registracija būtina mėnesiui

Registruotis į treniruotes galima keliais būdais:

susisiekdami telefonu +370 693 53 459; +370 641 11 848; +370 626 05 527 arba
mūsų Facebook puslapyje susisiekę su studijos administracija.

Patarimai prieš atvykstant

Apranga patogi, judesių nevaržanti. Apšilimo metu ir lankstumo treniruočių metu rekomenduojama ilga apranga. Avalynė: basomis, gimnastiniai bateliai, kojinės;
Jei apranga trumpa, ji neturi būti per daug atvira, ŠORTUKAI TURI PILNAI DENGTI SĖDMENŲ SRITĮ. VIRŠUTINĖ SPORTINĖ DALIS PILNAI UŽDARA.
Nenaudokite rankų ar kūno kremų prieš treniruotę, jeigu Jūsų plaukai ilgi – turėkite plaukų gumytę, ateikite be metalinių papuošalų (žiedų, apyrankių ir t. t.).
Rekomenduojame atsinešti rankšluostuką stulpui valyti ir didesnį rankšluostį pasitiesti ant gimnastikos kilimėlio. Jei esate su ilga apranga didesnis rankšluostis nebūtinas.

Dažniausiai užduodami klausimai

Techniškai – tai yra viso kūno raumenyną ir sausgyslyną apjungiančios treniruotės, naudojant savo kūno svorį. Jų metu mokomąsi įvairių elementų ir jų junginių technikų ant stulpo. Iš esmės tai oro akrobatika arba gimnastika ant stulpo. Čia telpa ir begalė kitų disciplinų, tokių kaip joga, fitnesas, kardio, skirtingų šokių elementai (nuo modernaus šokio iki baleto), teatras ir t.t. Be Pole sporto egzistuoja ir kitos Pole disciplinos, kurios skirtos meniškajai Pole arba moteriškajai pusėms. Tai būtų Pole art arba Pole egzotic.

Niekas nėra sunku, kai tam esame pasirengę. Kadangi pole sport technika yra gana specifiška, visiškai nesvarbu, ar pradeda patyręs atletas, ar nė karto nesilankęs sporto salėje asmuo. Kiekvienas pradeda nuo pat pradžių, žingsnis po žingsnio, o progresas vis tik yra individualus. Tikėtina, kad pradžioje jausitės labai silpnai, tačiau vos po kelių savaičių jėgos pradės augti savaime.

Kita vertus, tai nėra lengva sporto šaka, ji kelia iššūkius. Bet geri dalykai nėra lengvai pasiekiami, tiesa? Galite tikėtis raumenų skausmo, mėlynių, kartais ir nubrozdinimų dėl nuolatinės trinties su stulpo paviršiumi. Tačiau šie nemalonūs skausmai nesitęs amžinai, kūnas anksčiau ar vėliau prisitaikys. Manome, kad visa tai yra minimali kaina už Tai, ką Gausite. 

Tikrai taip. Pole sportas yra gerokai saugesnė sporto šaka nei, pavyzdžiui, kontaktinis sportas. Mes patys reguliuojame tempą. Niekada nieko nepradedame aukštyn galva (net jei taip ir atrodo žiūrint nuotraukas). Ir, žinoma, niekas jūsų neprašys verstis aukštyn galva tol, kol nebūsite iš tiesų pasirengę. O kada būsite? Pajausite. Paprastai užtrunkame kelis mėnesius.

Kartais traumų pasitaiko, kaip ir bet kokiame kitame sporte. Ypač jeigu turima prieš tai skausmą nugaros, sprando ar sąnarių srityse. Tokiu atveju privaloma pasikonsultuoti su gydytoju prieš pradedant lankyti treniruotes. Taip pat labai svarbu įdėmiai klausyti instruktoriaus vedančio treniruotę ir jausti savo kūną. Technikos nesilaikymas, persistengimas, persitempimas, treniravimasis pavargus –  tai dažniausios priežastys, dėl kurių gali pasitaikyti traumų.

Turbūt jau pastebėjote, kad pole sportininkų apranga primena gimnastų ar plaukikų aprangas ir yra pakankamai atvira. Kaip ir kiekviena sporto šaka, mes taip pat turime tam priežastį. Taip yra dėl to, kad mums ypatingai svarbus odos kontaktas su stulpu: to dėka galime atlikti neįtikėtinus triukus. Pradedantiems rekomenduojame marškinėlius trumpomis rankovėmis ir šortus. Pažengusieji marškinėlius trumpina ir pasilieka tik sportinį viršų arba siuvasi specialias aprangas su atvirais šonais – dėl geresnio sukibimo su stulpu. Avalynė – gimnastiniai bateliai, češkės, kojinės arba basomis.

Visiems lygiams nerekomenduojame prieš treniruotę tepti odos maitinančiomis priemonėmis, taip pat draudžiame treniruotės metu pasidabinti papuošalais. Kūno sviestai ir aliejai atlieka meškos paslaugą: oda tampa slidi, todėl nepavyksta triukai. Papuošalai (žiedai, apyrankės, auskarai, laikrodžiai ir t. t.) draudžiami tiek dėl jūsų pačių saugumo (prarandamas sukibimas su stulpu, tikimybė užspaudus susižeisti), tiek dėl studijose esančios įrangos, kurią tokiu būdu galima pažeisti. 

Tikrai ne. Nebent tikrai tai norėtumėte padaryti dėl savęs, tačiau papildomi kilogramai savaime pradės kristi reguliariai treniruojantis.

Visiems lygiams nerekomenduojame prieš treniruotę tepti odos maitinančiomis priemonėmis, taip pat draudžiame treniruotės metu pasidabinti papuošalais. Kūno sviestai ir aliejai atlieka meškos paslaugą: oda tampa slidi, todėl nepavyksta triukai. Papuošalai (žiedai, apyrankės, auskarai, laikrodžiai ir t. t.) draudžiami tiek dėl jūsų pačių saugumo (prarandamas sukibimas su stulpu, tikimybė užspaudus susižeisti), tiek dėl studijose esančios įrangos, kurią tokiu būdu galima pažeisti. 

Svoris ypatingai yra svarbu, kai treniruojamasi su neprofesionaliais stulpais: jie yra nepatvarūs ir nesaugūs. Profesionalūs stulpai yra tinkamai montuojami tiek į lubas, tiek į grindis ir išlaiko net kelių žmonių svorį vienu metu. Tiesa, skirtingos studijos naudojasi skirtingų gamintojų stulpais, todėl esant rimtam poreikiui reikėtų pasiteirauti atskirai.

Visiems lygiams nerekomenduojame prieš treniruotę tepti odos maitinančiomis priemonėmis, taip pat draudžiame treniruotės metu pasidabinti papuošalais. Kūno sviestai ir aliejai atlieka meškos paslaugą: oda tampa slidi, todėl nepavyksta triukai. Papuošalai (žiedai, apyrankės, auskarai, laikrodžiai ir t. t.) draudžiami tiek dėl jūsų pačių saugumo (prarandamas sukibimas su stulpu, tikimybė užspaudus susižeisti), tiek dėl studijose esančios įrangos, kurią tokiu būdu galima pažeisti. 

Bent jau mėgėjiškai dėl savo malonumo sportuoti pradėti galime bet kuriame gyvenimo etape. Lygiai taip ir čia! Nebent esate dar nepilnametis, tuomet maloniai paprašysime tėvų / globėjų susitikimo.

Žinoma, kad taip! Lytis visiškai nesvarbi. Svarbiausia, kaip jaučiatės darydami tai, kas jums iš tiesų patinka.

Tai yra gana dažnas pole sporo DUK (ar turi būti stipri viršutinė dalis, ar turi būti ištobulintas lankstumas ir pan.). Atminkite, niekas nieko iš jūsų nesitiki, kaip ir nesitikima, kad būsite kokioje nors „formoje“. Nuo pat pirmos treniruočių dienos daug dirbame augindami jėgą ir tobulindami lankstumą. Rezultatus pradėsite jausti visai netrukus. Visai nesvarbu, nuo kur pradėsite, svarbu, kaip jausitės po to.

Ne. Viską mokomės drauge, mūsų metodais. Ir žinote ką? Jeigu jums nepatinka šokti – nieko tokio. Galite lankyti treniruotes vien tik sporto tikslais, juk tai yra puiki funkcinė treniruotė. Šiame sporte kiekvienas ilgainiui atranda savo „arkliuką“.

Jeigu laukiatės arba esate tik ką po gimdymo ir sportas nėra jūsų kasdienybė, treniruočių lankyti šiuo laikotarpiu nerekomenduotume. Tai daug jėgos ir ištvermės reikalaujantis sportas. Taip, sportininkės sumažindamos krūvį sportuoja praktiškai visą nėštumo laikotarpį, atsižvelgiant į savijautą. Tačiau niekad nesportavusiai moteriai pradėti -nebūtų tinkamas metas. Žinoma, gydytojas yra specialistas, kuris jums patars geriausiai. Ir vis dėlto šiuo laikotarpiu jei nuspręstumėte imtis sportinės veiklos, rekomenduotume pradėti ne nuo Pole sport treniruočių. Galbūt besilaukiančiųjų jogos lankymas, mankšta baseine būtų kur kas geresnė praktika, iki kol būsite pasiruošusi atkeliausti ir į Pole treniruotes.

Laimingesnis ir sveikesnis gyvenimo būdas? Naudos gali būti ypač didelės, nuo fizinių iki emocinių, nuo išsvajoto atletiško kūno iki gerokai ūgtelėjusio pasitikėjimo savimi. Reguliariai sportuojant raumenys įgyja tonusą, pasiekiami neįtikėti lankstumo rezultatai, pagerėja koordinacija ir ištvermė, atsikratoma viršsvorio. Ką pasiimsite iš šio sporto, pirmiausia priklausys nuo jūsų.

Jeigu dar turite klausimų, kurių neradadote šiame pole sporto DUK, drąsiai kreipkitės į mūsų Viperos akademijos komandą. O jeigu jaučiate, kad jau esate pasiruošę startui, tuomet nieko nelaukite ir užsiregistruokite pirmai pamokai.

Happy Poling!